Lottedalderop.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog

lieve lezers,

over ongeveer 4 weken is het zo ver.. dan vertrek ik voor 3 maanden naar Suriname, ik vind het ontzettend spannend maar onwijs gaaf dat ik deze reis ga maken.

Ik ga bij de MR Huber Stichting stage lopen. Dit is een stichting die is op gezet door Cees huber. Deze Stichting hèlpt kinderen met een beperking tussen de leeftijd 5-18 jaar. Ze hebben drie locaties waar ze kinderen ontvangen. Dit zijn de drie locaties: dag-week opvang, hubstina centrum, hubstina school. Ze regelen ook nog de voogdij over 28 kinderen.

Willen jullie meer weten over de mr huber stichting neem dan een kijkje op hun website.

www.huberstg.org

Ik hoop jullie wekelijks op de hoogte te kunnen houden van mijn verhalen en alle avonturen die ik mee mag gaan maken.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te

Leuk dat je mee leest

Liefs en groetjes Lotte

Reacties

Reacties

Elly Zeldenrijk

Lieve Lotte

Wat leuk en goed dat je dit gaat ondernemen.
Wij wensen jou een fijne tijd in Suriname.

Veel liefs van ons.????

Frank en Joke-Marie

Hoi stoere meid ik ben reuze trots op je! Super dat je dit doet. Over 5 weken komen we kijken hoe het met je gaat en of de verhalen die je gaat schrijven echt waar zijn. Haha.
Veel liefs en een dikke knuffel van ons????

Papegaai

Wij hopen dat het daar net zo leuk hebt als toen je bij ons stage liep,
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!