Lottedalderop.reismee.nl

Er zijn al weer 2 weken om

Lieve lezers,

Er zijn al weer 2 weken om hier in het mooi gastvrije en op dit moment regenachtige suriname.

Op stage ben ik al aardig gewend aan de methode hoe de mensen hier werken en ook aan de manier hoe hun de kinderen corrigeren op de fouten die ze maken. wij nemen dat niet over maar soms is een corrigerende tik wel even nodig omdat ze aan onze haren trekken, beiten, schoppen en slaan en de kinderen niet luisteren naar ons ik denk omdat wij blank zijn en hun dan natuurlijk niet gewend zijn.

Woensdag heb ik een bus dienst gehad in de ochtend en in de middag dat betekend dat je dan de kinderen gaat op halen en weer thuis gaat brengen in de middag, je zorgt er dan voor dat de kinderen netjes in de gordel blijven zitten en helpt de buschauffeur met de rolstoelers in de bus te doen. Ik vond het erg leuk om te doe want zo zie je nog is wat van Suriname en zie je ook waar de kinderen wonen.

Maar ik loop natuurlijk niet alleen stage doe ook heel veel andere leuke dingen zoals jullie misschien wel gezien hebben op Facebook. Donderdag ben ik uit geweest met de party bus en daarna zijn we gaan feesten tot 3 uur in de nacht bij Havana lounge was erg leuk en erg gezellig.

Gisteren was eigenlijk de bedoeling om allemaal kerken en synagoge en een moskee te gaan bezoeken maar het was ontzettend warm om dat te gaan doen dus hadden we besloten om naar een souvenier winkel te gaan om wat leuke dingen te gaan kopen voor het thuisfront of familie of noem het maar op. Daarna hebben we nog even lekker geslenterd door de stad en zijn we uit eindelijk bij ZIN beland daar hebben we lekker de hele middag door gebracht aan het zwembad met smoothies in onze hand. In de avond hebben we lekker gegeten bij het Vat. Kortom het was weer een geslaagde week met allemaal leuke dingen.

Volgend weekend ga ik op schildpadden Tour en naar nieuw Amsterdam ik hoop jullie daarna weer op de hoogte te stellen met een nieuw verhaal en heel veel leuke foto's tot volgende week!!

Liefs en knuffels vanuit de tropen.

Connie

He lieve Lotte
Wat weer een leuk en gezellig verhaal .
Werken en vakantie houden .dat hou je goed in evenwicht!!
Top hoor houden zo !!!
????????????????????????????

Joke-Marie

Het klinkt weer erg gezellig allemaal en zo'n smoothie lust ik ook wel ! Dikke kus van ons ????

Laurens

Leuk Lotte!
Gaat goed zo te lezen en horen!

Ida Verkerk

Lotte super om jouw verhaal te lezen. Geniet lieverd Xxx

Elly

Hoi Lotte

Wat leuk om iedere keer weer iets van je te horen.
Zo te zien en te horen vermaak jij je eigen wel.
Ben alweer benieuwd naar je volgende mail.

Groetjes
Elly ????

Annette

Gisteren op FaceTime je zien liggen aan het zwembad en lekker bijgepraat. Toch blijft het leuk je verhaal te lezen en je foto's te zien. Tot snel lieve Lotte. X

Wilma

Weer leuk te lezen wat je doet en beleefd. Stage en vakantie, doe je goedhoor.

Jolanda van vliet

Leuk Lot dat je het naar je zin hebt x

Melanie

Super leuk Lot, om te lezen dat je het maar je zin heb en dat je geniet!

desiree

Het ziet ernaar uit dat je geniet! Leuk om te lezen.
Liefs dees