Lottedalderop.reismee.nl

Een lekkere zaterdag gehad

dag lieve lezers,

gister ben ik met de 2 Belgische meisjes op pad geweest. We zijn naar de stad geweest (Paramaribo). We hebben dat gedaan met de bus maar wij zijn echt toeristen want we hebben staan wachten wachten bij de bus halte waar de bus op zaterdag niet eens komt hihihi lekker slim he en dat in de zon die heel vel en warm was gisteren Pffff af zien hoor. Gelukkig kwam er toch een bus voorbij rijden die ons wel mee wilde nemen en ons af wilde zetten bij een bushalte waar de bussen wel kwamen maar wij hebben hem even lief aan gekeken en hij heeft ons voor 20 SRD (€4.45) naar de stad gebracht en dat is overdag als het druk is 20 tot 30 minuten rijden.

Jaja ik heb een hangmat gekocht en een rugzak want als je hier tours gaat maken dan slapen ze hier allemaal in hangmatten en jullie raaden het nooit maar mijn hangmat heeft maar 75 SRD gekost (€16.68) spotgoed koop terwijl hij heel stevig is en leuke kleurtjes heeft.

naar dat we even lekker door de stad langs de winkels hebben geslenterd zijn we via de waterkant terug gelopen, langs het onafhankelijkheidsplein en waar bouterse woont. Via de palmetuin langs zus en zo naar ZIN (hotel/zwembad) waar we heerlijk de middag met watermeloen smoothie aan het zwembad hebben door gebracht in het zonnetje.

rond 7 uur zijn we vertrokken naar Zus en Zo om daar gezellig een hapje te gaan eten en lekker cocktails te gaan drinken. Daar had ik ook met Josephine ( collega AH) en haar vriendin afgesproken en die hebben gezellig met ons mee gegeten en we plannen gemaakt om donderdagavond met ze alle uit te gaan eerst met de partybus mee en daarna door te gaan in club havanna, kort om het is te gek hier in Suriname en ik heb het reuze naar mijn zin.

Ik zal weer wat nieuwe foto's in de map stoppen en jullie weer heeeeel snel schrijven.

Lieve groetjes en kusjes vanuit een waaiend en wat regenachtige Suriname

Connie

Weer een gezellig verhaal Lotte !!
Wacht vol spanning op de foto's !!
Geniet er maar fijn van xxxx

Connie

Weer leuke foto's Lotte????????????

Joke-Marie

Het ziet er allemaal eeg leuk uit. Gezellig om zo met elkaar dingen te doen.

Petra van Gool

Heerlijk Lotte! Leuk om te lezen, dat je het zo naar je zin hebt.

Annette

Wat gezellig lot, en zelfs een collega van de appie ontmoeten in Paramaribo. Een klein wereldje is het toch he.
Lieve groetjes uit Oostenrijk en we Skypen snel. Dikke kus.

Mark

Fijn dat je je buiten je stage ook zo vermaakt!

Ria van elk

Leuk om te lezen . Lekker genieten. Liefs Ria

Marian van Brandenburg

Hoi Lotte,

Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt in Suriname en dat je daar al leuke contacten hebt om gezellige dingen te ondernemen.

Geniet ervan, groet, Marian

Maarten

Je bent lekker bezig lotje! veel plezer!