Lottedalderop.reismee.nl

Mijn laatste 6 dagen

Lieve lezers,

jullie zullen wel raar op kijken van de titel maar het is echt zo! Ik heb besloten om een week + 2 dagen eerder terug te komen naar ons koude kikkerlandje! Ik kreeg ontzettende heimwee naar huis en voelde mij heeel erg alleen als ik thuis kwam van het stage lopen! Je kan ook niet alleen hier over straat voel mij dan niet echt veilig omdat er van alles naar je word geroepen. zaterdag 23 april vlieg ik om 17.50 terug en zondag 24 april land ik om 7.30 op schiphol! Ik heb er dan 12 leuke weken erop zitten en heb onzettend gave dingen gedaan en heeeel veel leuke mensen ontmoet! Heb mijn opdracht behaald met VOLDAAN! Deze 3 maanden pakt niemand mij nog af! Ik ga nog 5 dagen stage lopen en genieten van elke avond uiteten en nog een keer mee met de party bus en havana lounge en dan is het avontuur afgelopen! Ik kijk er naar uit om iedereen in nederland weer te zien!

Tot heeeeel snel allemaal

liefs vanuit een regenachtig SU

Reacties

Reacties

Annette

Fijn hoor we kijken naar je uit !!!

Claudia

Nog een weekje, tot snel????

Martin

Maar dat koude kikkerlandje verandert wel als jij (het zonnetje) er weer bent. Nog even bikkelen en dan zien we elkaar weer, tenminste als ik je nog herken. Je zal wel bruin zijn. Succes nog????

Connie

Ben trots op je schat !!
De laatste loodjes ,geniet daar nog fijn van !!
Liefs !!! ????

Peter

Precies wat je zegt. Je hebt een prachtige periode gehad, veel geleerd, veel gedaan en een ervaring opgedaan die je hele leven bij blijft. Tot gauw en geniet nog van de laatste daagjes.

Ria Lutteke

Goeie beslissing Lotte!

Wilma

Lot je hebt het super gedaan , veel geleerd en veel gezien. Je mag bijzonder trots zijn op jezelf. Begrijp het dat je wat eerder dan gepland terug wil.Hoop je dan te zien , je bent welkom.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!