Lottedalderop.reismee.nl

Al weer een maand voorbij

dag lieve lezers,

afgelopen vrijdag was het 4 maart en dat betekend dus dat al weer een maand in suriname ben. De dagen weken uren minuten en secondes vliegen voorbij hier in het mooi en heerlijke warme en af en toe regenachtige suriname. Ik heb het nog steeds reuze naar mijn zin en totaaaaaal geen heimwee naar huis.

Deze week heb ik 5 dagen gewerkt, best wel pittig eigenlijk met het warme weer. Ik heb 3 busdiensten gehad deze week wat blijft dat toch leuk zeg om te doen elke keer de kids naar huis te brengen of optehalen en zo leuk om te zien hoe blij ze dan zijn als ze mij weer zien heerlijk dat geknuffel en gelach van die lieve schatten. Vrijdag zijn we naar een speeltuin geweest met wat kinderen waar ze heerlijk hun ei kwijt konden en lekker konden rennen vliegen en spelen met elkaar.

Gisteren hebben we heerlijk een zwembad dag gedaan bij het ZIN resort met wat lekkernij en heerlijke cocktails hebben wij daar onze zaterdag door gebracht. We hebben wat gegeten bij zus en zo en zijn daarna nog even ons bed in gedoken zodat we fris en fruitig waren voor onze stapavond JA we hebben Paramaribo weer onveilig gemaakt.

veder heb ik niet zo veel beleeft deze week en daarom is het dit keer kort maar kratig. Dinsdag komen gezellig mijn moeder, Joke Marie , frank, Janneke en Peter voor 2 weken naar suriname om allemaal leuke dingen te gaan doen dus ik schrijf jullie gauw weer.

Dikke kus en knuffel uit op dit moment een regenachtig suriname

Reacties

Reacties

Peter

Nog twee dagen, we kijken er naar uit.

Connie

He Lotte
Wat gaat de tijd snel zeg !! Alweer een maand !!
Ik kijk er na uit om je weer in het eggie te zien !!
Tot vd week schat ????????

Natascha

Veel plezier de aankomende 2 weken!

Joke-Marie

Het is weer zondagavond en weer een verhaal van jou. Leuk het te lezen maar ik vind het nog leuker dat we het van de week zelf kunnen zien. Tot woensdag meis.????

Familie van Vlaanderen

Hé lieve Lotte,
Alweer een maand voorbij en mams & familie straks over de vloer.
Gezellig, geniet van elkaar en veel plezier allemaal !!!

Benita

Hoi Lotte, wat heerlijk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt! Veel plezier de komende tijd met je moeder en de rest!

Melanie

Super leuk al die verhalen log, geniet er van!

Sandra

Heerlijk om te lezen hoe je het naar je zin hebt. Geniet er dus dubbel van als je moeder straks komt.

Martin

Hey Lotje, een paar dagen dat je niet zoveel hebt gedaan, is ook wel eens lekker toch? Op naar een leuke week met bekende gezichten. Veel plezier!

Wilma

Veel plezier met je moeder en anderen als ze er zijn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!