Lottedalderop.reismee.nl

De eerste dagen overleeft!

Dag lieve lezers!

Mijn eerste 5 dagen in Suriname heb ik overleeft dat klinkt heel erg maar is het niet hoor. Ik ben eindelijk aan het warme weer gewend en het douche met koud water ja jullie geloven het vast niet maar dat is heerlijk denk dat ik nu al niet meer zonder wil .

zaterdag heb ik de nicht van mijn papa ontmoet zij woont al 32 jaar in Suriname. Dat was ontzettend leuk en fijn het voelde meteen al als familie en werd aan iedereen voorgesteld als haar nichtje uit Holland. ik ben samen met haar naar de mangege geweest waar haar paard stond, wist niet eens dat ze die hier hadden in paramaribo maar hij was ontzettend mooi je kan het vergelijken met een kleine mangege in Nederland. Zij heeft mij paramaribo laten zien in het donker met de auto ik heb heerlijk bij haar gegeten en hebben gezellig zitten kletsen over de familie.

ik heb 3 hele leuke mensen ontmoet ze wonen bij mij op het rijtje op het terrein van de stichting. 2 belgische studenten en 1 Nederlandse vrouw die voor een half jaar hier zit zij is een beetje de moeder over de studenten en wil je met alles helpen. Met de Belgische meisjes heb ik al gegeten en boodschappen gedaan ben door hun goed opgevangen en we gaan veel leuke dingen samen doen.

Vandaag heb ik mijn eerste stage dag gehad op de MR huber stichting van 7.00 tot 14.30. Het was een leuke maar ook hele leerzamen dag want het is toch wel heeeel anders dan de zorg in Nederland. De kindjes zijn erg beperkt en kunnen allemaal niet praten ook word er niet heel erg veel met de kindjes gedaan omdat ze al een aantal jaar geen activiteitenbegeleiding meer hebben gehad op de stichting natuurlijk is mijn taak activiteiten aanbieden en dat ga ik ook zeker proberen naar maten ik langer er ben! Er werken hier zuster en die zijn bezig met het eten en het verschonen van de kinderen veder doen ze niet zo veel en laten ze het aan ons over.

ik heb mijn eerste was op gehanben en ga zo lekker mijn eten koken ik schrijf jullie heeeeel snel weer

lieeeefs uit een waaiend maar warme Suriname

Reacties

Reacties

Melanie

Erg leuk om je verhalen te lezen! Heel erg tof dat je alje plekje gevonden heb daar na zo'n korte tijd! Geniet er van mop ????

Mo

Wowwwwwwwwwww....dat klinkt nu al geweldig ! Geniet daar flink , wat zullen zij blij met jou zijn daar in Suriname...en wat leuk dat je familie van je ontmoet hebt ! xxx youuuuuuuu go girl ! :-))*

Ria v Elk

Leuk om je verhaal te lezen en fijn dat het je het naar je zin hebt. Geniet ervan en tot horens liefs Ria

Connie

Wat fijn voor je dat het zo goed gaat ! En ook dat je leuke meiden hebt ontmoet !! Het zal ook best wel wennen zijn dat het zo anders gaat dan in nederland ,maar dat is ook weer een uitdaging ! Succes met alles ????????????????

Joke-Marie

Wat leuk Lot dat je ook echt wat kan gaan betekenen. Misschien kunnen wij dingen meenemen die daar kan gebruiken. Voor de rest lekker genieten????

Marian

Fijn dat je het naar je zin hebt en het is leuk om je verhalen te lezen. Geniet nog maar lekker. Liefs en groetjes van ons.

Peter

Wat een leuke eerste paar dagen. Geniet er van.

Anta

Leuk om jouw verhaal te horen! Goed te lezen dat je fijne mensen om je heen hebt! Geniet ervan!!

Dusty

Hi Lot!

Leuk zeg, dat jij je ervaringen zo deelt!

Ik hoop dat je daar nog veel fijne dagen mag beleven!

Veel plezier!!

Groetjes!

Daisy

Wat hebben wij het dan weer goed in NL he.
Fijn dat je leuke meiden heb leren kennen mop.
Nou lieverd spreek je wel weer kus x

Lotte

Hoi Lotte

Leuk om dit allemaal te horen. Zoals ik lees vermaak jij je eigen wel. Een hele ervaring geniet er maar van.

Groetjes uit een regenachtig Nederland

Liset

Wat fijn dat je al leuke mensen hebt ontmoet! Geniet ervan, ik blijf je verhaal volgen! XX

Roganne

Vind het leuk om zo van je te horen, Wilma heeft het voorgelezen. Ik mis jou wel. Liefs van Roganne.

Sandra

Leuk om te lezen dat je, je draai heb gevonden. Geniet van deze leerzame stage. Dan genieten wij van je verhalen.
Ik blijf je avontuur volgen.

Martin

Leuk je zo te volgen Lotte. Je hebt lekker werktijden, kun je daarna nog leuke dingen doen. Groetjes

annie noltes

Wat fijn meisje. Zo te horen begint het nieuwe een beetje te wennen Top hoor ben toch wel je trotse tante. Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!