Lottedalderop.reismee.nl

Eerste dag in Suriname

Dag lieve lezers,

mijn eerste verhaal uit een warm en broeig Suriname...

Ik heb gister een goede en fijne vlucht gehad. 9 uur was zo voorbij heb lekker films/tv series gekeken en muziek geluisterd en wat geslapen natuurlijk. Na dat ik was aangekomen stond er een hele lange rij voor paspoort controle uit eindelijk verliep dat zo snel en had ik ook al heel snel mijn koffers. Een vriendelijke man heeft mij naar de stichting gebracht. Die Surinamers rijden wel had zeg en aan de linker kant en rijden elkaar gewoon voorbij als het hun te langzaam gaat.

Wat is Suriname toch een mooi en gastvrij land, alle mensen zijn aardig en in staat om je te helpen. Ben al helemaal weg wijs gemaakt in het dorp waar alle supermarkten en andere winkels zitten door het hoofd van de stichting zij had met mij te doen omdat ik helemaal alleen was gekomen en ze het toch niet zo vertrouwt vond om mij alleen op pad te laten gaan.

toch had ik het ook even moeilijk vanochtend dat mogen jullie best weten. Een hele andere cultuur en een heel ander land. Totaal niet lekker geslapen en moe van de lange reis en alle indrukken. Maar nu zit ik met vol goeie moet deze blog te schrijven en kijk ik er al naar uit om de volgende te schrijven.

Veel lees plezier en tot over een paar dagen

lieeeeeeeeeefs!!!

Reacties

Reacties

Annette

Hey lotje, wat goed en leuk om je eerste verhaal te lezen.!
Kijk nu al uit naar je volgende. xxxxx

Alyssa

Hi Lot, wat leuk om je te kunnen volgen!
Geniet van alles! Xx

Connie

Wat ben ik trots op je schat !! Super ????

Claudia

Hoi Lotte, leuk om je op deze manier te volgen. Ben benieuwd naar al je verhalen en alles wat je mee gaat maken. Liefs

Jannekevandenabeele

Hoi lot, fijn dat alles goed gegaan is, nu rustig alles op je af laten komen Xx

Maarten

Goed om van je te horen en toffe foto's! Blijven posten!

Groeten,

Maarten

Angelique

Hè lot leuk om zo te zien hoe het met jou gaat ik zal je blijven volgen en asn je denken
Maak er wat van veel liefs xxx

Harry

Hoi Lotte,

Leuk om op deze manier je belevenissen te kunnen volgen. Ik ben er van overtuigd dat je allemaal gaat lukken. Top van je. Veel plezier en tot hoors.

Aileen

Super om te lezen! En tuurlijk is t even wennen.. Zoveel indrukken ook. Maar voor je t weet voel je je daar thuis! Xxxx

Natascha

Even alles over je heen laten komen en dan genieten.

Marloes

Leuk om je verslag te lezen Lotte en foto's te zien!
Even wennen aan een nieuwe omgeving en indrukken, maar gaat vast goed komen.
Veel plezier!!

Laurens

Leuk verslag Lotte!
Heel veel plezier daar in Suriname en geniet van deze toffe ervaring!
Kijk uit naar al je verhalen!

Joke-Marie

Fijn om te horen datje goed bent opgevangen. Leuk om je zo te volgen. Lekker blijfen schrijven en veel foto's maken. Kunnen we je goed blijven volgen. Liefs van mij xxx

Ria v Elk

Leuk om van je te horen . Succes met je stage en geniet van Albert moois om je heen . Liefs Ria

Mariska

He Lot,

Fijn dat je reis goed is verlopen! Kan me goed voorstellen dat het even wennen is maar straks ga je het SU- virus te pakken krijgen, let maar op :) Komt helemaal goed hoor! Doe rustig aan, even in het nieuwe slaap ritme komen en vooral genieten! XXX van ons 4 tjes

Wilma

Hoi Lotte, fijn van je te lezen en je kan het hoor , lees je verhaal maandag aan de cliënten voor. Roganne wees al naar je foto en een plaatje van een vliegtuig.
ja , veel indrukken, laat maar op je af komen, gaat goed komen.

Liefs

Willemijn

Lieve Lotte,
Wat een gave stage heb je. Geniet ervan en wees vooral jezelf dan komt het goed. Dikke knuffel.

Truus

Lieve Lotte, Wat fijn dat je een goede vlucht hebt gehad. En nu op naar het avontuur. Leuk om je verhaal te lezen. Genieten nu xx

Ida Verkerk

Super Lotte, fantastisch echt trots op je kanjer! Geniet ervan. Heel veel liefs ????

Daisy

Lieve lot,

Wat leuk om je eerst blog te lezen.
Fijn dat de reis goed is verlopen.

Ik ben kei trots op je schat en ga je zeker missen.
Lieverd ik kijk uit na je volgende blog

Kussssssss

José Cruys

Toppertje!

Desiree

Lotte, wat fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen....
Geniet van deze reis, de ervaringen die je straks weer mee kan nemen.
Ik kijk uit naar al je mooie verhalen.
Veel liefs xxxx

annie

Nou Lot wees blij met het weer. Hier is het donker en ongezellig weer. Fijn dat er iemand was. Toppertje. Leuk en fijn om dit te lezen. Ik ben benieuwd naar het volgende avontuur.????

Benita

Hoi Lotte. Wat leuk om zo alles te horen wat je meemaakt! Veel plezier daar.

Joke ruiter

Fijn dat de reis is goed gegaan ! Geniet er lekker van en leuk je reis zo mee te maken ! ????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!